Todd Ward este președinte și fondator al bSci21Media, companie care, la rândul ei, deține bSci21.org – un portal foarte popular ce conține subiecte media pe tema analizei comportamentale. bSci21Media are ca obiective diseminarea informațiilor despre analiza comportamentală și susținerea companiilor ABA din întreaga lume, prin intermediul serviciilor oferite de blogul the Behavioral Science in the 21st Century și subsidiarele acestuia – bSciEntrepreneurial, bSciWebDesign, bSciWriting, bSciStudios și seriile CEU video ABA Outside the Box. De asemenea, Todd a fondat și Divergent Startups, care ajută oamenii să își regăsească libertatea prin intermediul antreprenoriatului.

În materie de parcurs academic, Todd Ward a absolvit doctoratul în analiză comportamentală la Universitatea din Nevada, Reno (SUA), sub îndrumarea Dr. Ramona Houmanfar. A deținut poziția de editor asociat la Journal of Organizational Behavior Management și ca membru în comitetul de editori al publicației Behavior and Social Issues.

Todd a oferit servicii ABA copiilor și aduților care suferă de diverse dizabilități de dezvoltare, în cadrul centrelor de terapie, la domiciliu, în centre rezidențiale și școli, fiind anterior și Director al Facultății de Analiză Comportamentală Onlie, în cadrul Universității de Nord din Texas. În general, este pasionat de a promova analiza comportamentală către publicul larg și de a contribui la creșterea acestui domeniu.

Sumar temă Conferința Internațională ABA:

Îndeplinind viziunea lui Skinner prin intermediul antreprenoriatului

Abstract:

În 1938, în cartea sa intitulată Comportamentul Organismelor, B.F. Skinner și-a imaginat o știință a comportamentului care va putea fi aplicată la nivel global. Mai târziu, a denumit această știință tehnologia comportamentului, discutând adesea subiecte de mare importanță socială, precum poluarea, războiul nuclear și educația. Pentru Skinner, știința comportamentală putea fi aplicată pentru fiecare aspect al comportamentului, în întreaga sa complexitate. În ziua de azi, 79 de ani mai târziu, nu suntem încă aproape de a îndeplini viziunea lui Skinner.

În această prezentare vom explora actuala stare de fapt a acestei tehnologii a comportamentului, potențialele obstacole în implementarea acesteia și pașii concreți prin care putem genera un model de business nou care să se ocupe cu analiza comportamentelor.

Vezi programul