Patrick McGreevy a fost cadru didactic pentru copii cu dizabilități moderate spre severe. A absolvit doctoratul la Universitatea din Kansas, sub îndrumarea psihologului Ogden R. Lindsley și a activat la catedrele a patru universități. A fondat Journal of Precision Teaching și sistemul de evaluare Standard Celeration Charting, este autor al unui capitol de carte și a zece articole de cercetare, inclusiv unul despre tratarea tulburării Lesch-Nyhan, precum și autor al cărții Essential for Living, care reprezintă un compendiu de abilități funcționale care sunt necesare pe parcursul vieții. De cinci decenii, Dr. McGreevy oferă consultații în cazurile persoanelor cu dizabilități moderate spre severe aflate în școli, spitale și centre de tratament. Este un susținător convins al standardelor de evaluare și laureat al premiului Ogden R. Lindsley Lifetime Achievement Award primit din partea Standard Celeration Society.

Sumar temă Conferința Internațională ABA:

Când produce autismul o întârziere în însușirea aptitudinilor și când autismul nu întârzie acest proces?

Această prezentare este susținută în limba engleză.

Obiective: include 3-5 obiective de învățare în cadrul prezentării, pentru evaluarea sesiunilor

1. Participanții vor descrie când este autismul o întârziere în însușirea aptitudinilor și când acest lucru poate fi constatat

2. Participanții vor descrie când autismul nu este o întârziere în însușirea aptitudinilor și când acest lucru poate fi constatat

3. Participanții vor descrie modul în care conștientizarea acestora aspecte impactează direcția în care merge procesul de instruire

Abstract:

Intervenția precoce asupra copiilor cu autism adesea începe cu presupunerea că anumite lacune din repertoriul lor de aptitudini sunt simple întârzieri în dezvoltarea setului tipic de aptitudini. Această presupunere conduce la utilizarea unor curricule pentru dezvoltarea aptitudinilor, precum VB-MAPP, ABLLS sau Early Start Denver Model, care abordează aceste lacune din perspectiva copiiilor care se dezvoltă tipic. Prin urmare, procesul de instruire este direcționat către adresarea acestor lacune, eliminând aceste întârzieri și permițând copiilor să recupereze diferențele față de cei care se dezvoltă tipic. Pe măsură ce înaintează în vârstă, se observă că majoritatea copiilor cu autism nu mai pot recupera aceste lacune, în ciuda faptului că li se oferă instruire profesionistă. Rezultă faptul că aceste inițiale „întârzieri” sunt percepute de copiii cu autism, de fapt, ca și „bariere”, care nu pot fi recuperate și care necesită utilizarea unui curriculum de aptitudini necesare pe parcursul vieții.

Vezi programul